Frogner menighet, Oslo

Frogner menighet, Oslo, med Frogner kirke i Bygdøy allé. En av de 38 Oslo-menighetene i Den norske kirke.

OVERVIEW

The domain frognerkirke.no presently has an average traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have traversed nineteen pages within the web site frognerkirke.no and found five websites interfacing with frognerkirke.no.

FROGNERKIRKE.NO TRAFFIC

The domain frognerkirke.no is seeing alternating quantities of traffic in the past the year.
Traffic for frognerkirke.no

Traffic ranking (by month) for frognerkirke.no

Traffic ranking by day of the week for frognerkirke.no

Schafteløkken barnehage

Vi ligger fint til sentralt midt i byen og likevel skjermet fra byens travelhet. Schafteløkken barnehage er Frogner menighets barnehage og ble startet i 1988. Huset har før det blant annet blitt brukt til ungdomsklubb. Vi skaper rom til å la barn gro vinger -. Se flere aktuelle saker i arkivet. Barn med autisme forstår ikke billedspråk. Oppfordrer barnehager til å fjerne burot. Venstre med budsjettkrav om gratis kjernetid for treåringer.

WHAT DOES FROGNERKIRKE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of frognerkirke.no Mobile Screenshot of frognerkirke.no Tablet Screenshot of frognerkirke.no

FROGNERKIRKE.NO SERVER

We revealed that a lone root page on frognerkirke.no took seven hundred and twelve milliseconds to download. We could not find a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider frognerkirke.no not secure.
5.249.226.47

We observed that frognerkirke.no is employing the nginx os.

Frogner menighet, Oslo

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain has the following in the homepage, "I den travle Bygdøy allé, ligger Frogner kirke som en påminning om det hellige i vår verden - med plass for stillhet, et rikt gudstjenesteliv og et variert konserttilbud." I observed that the web site also stated " Det vakkert utsmykkete kirkerommet utgjør også en verdig ramme for livets høytider." They also stated " Menigheten har en rekke aktiviteter tilpasset ulike aldersgrupper og behov. Undersøk på disse sidene hva du kan tenke deg å bli bedre kjent med. Eller foreslå noe du savner! Det er også behov for flere frivillige - meld din interesse for å hjelpe til her." The meta header had Frogner as the first keyword. This keyword was followed by kirke, Frogner kirke, and menighet which isn't as important as Frogner. The other words the site uses is statskirke. gudstjeneste is also included and will not be understood by search parsers.

ANALYZE OTHER BUSINESSES

Frognerpikk

En gutt som skriver om samfunnet, dop, sex og alt annet han har en mening om. - Hendelser og personer som figurerer i denne blogg er et produkt av ren fantasi og tilfeldigheter, skulle likevel noen kjenne seg igjen. - Takk for sist! Torsdag 7. Hvorfor er folk så forutinntatte? Ganske morsomt i grunn, hvordan man leser akkurat det man har lyst til å lese. Hvis det er gjevt å bli oppfattet som både Horen og Madonna har jeg til de grader lykkes i det! Du kan men.

Påske på Frognerseteren - Forside - Frognerseteren

Påske i Oslo? Se mer informasjon om våre åpningstider og hva som skjer på Frognerseteren i påsken. Du er hjertelig velkommen! Følg oss på Facebook.

FrogNet, Inc - Premium Internet Access ISP

FrogNet, Inc - Premium Internet Access ISP. Check HERE for a map. Monday - Friday 10 am - 6 pm. Monday - Friday 10 am - 6 pm.

НОВИНИ и АНАЛИЗИ от FROGNEWS

Предложените за КПКОНПИ хора били от враждуващи лагери. Двама от предложените за зам . -шеф и член на КПКОНПИ, са много верни хора на Цветан Цветанов и т. Миналата седмица председателят на антикорупционният орган Пламен Георгиев внесе имената им за гласуване в народното събрание. Любопитното е, че назад във времето, те били от враждуващи лагери.